Комплаєнс – це комплекс ініціатив, спрямований на запобігання вчинення співробітниками Товариства дій, що порушують законодавство, а також впровадження корпоративної бізнес-етики.

В Товаристві діє система повідомлення про порушення, що забезпечує анонімність та дотримання прав особи, яка повідомляє про порушення.

Повідомлення може здійснюватись шляхом:

  • дзвінка за номером телефону +38(067) 220-44-23
  • надсилання листа електронною поштою на електронну адресу info@elar-amc.com.ua
  • особистого прийому комплаєнс-менеджером/директором.

Якщо Вам відомі факти неналежної поведінки наших працівників чи існування ймовірного порушення, що може зашкодити інтересам Товариства, Ви можете проінформувати нас про це, направивши відповідне повідомлення.

Кожне повідомлення обов’язково буде перевірено.

Звертаємо Вашу увагу, що передбачена можливість анонімного повідомлення, однак, якщо Ви залишите свої контактні дані, ми повідомимо Вам результати перевірки.